25.02.11

"Seven"

No..je to snad na všech blogách, tak taky přidávám svých "sedm" :)

1. Jsem posedlá svými zuby a vlasy. :) Neustále u sebe nosím žvýkačky a čistím si je minimálně 3× denně. Ty zuby, samozřejmě. :D ..A k vlasům..jak moje dítě,pomalu. :D Masky, kondicionéry a všemožné serepetičky jsou skoro na denním pořádku. :)

2.Jsem závislá na botech. Jo, opravdu silně. :D Všechny moje peníze z brigády končí v pokladnách obuvnických firem. No...těch párů mám opravdu..hodně :)

3. Nejím vepřové. Prostě to těm malým růžovým čumáčkům nedokážu udělat. V dospělosti jsem odhodlaná se stát vegetariánkou.

4. Nosívala jsem ofinu. Jo, k mému hranatému obličeji to bylo opravdu "zlo". :)

5. Miluju vaření francouzkých jídel a španělských tapas. Když jsem doma sama, nakoupím si vše potřebné a při rytmech Óčka se pokouší vytvořit cosi z kuchařky a zároveň tomu dát vlastní originalitu pomocí nejrůznějšího koření a surovin, které tam vůbec nepatří. :)

6. Opravdu moc jsem si přála stát se fotografkou, nevyšlo to, ale dodnes je to můj nejhlavnější koníček. :)

7. Sedmičku nevyplním, protože..mám ráda tu možnost, že sem můžu kdykoliv něco připsat. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat