07.03.11

DIY - "Chanel" náhrdelník

Ne, opravdu se mi nechtělo dávat minimálně 200Kč za doplněk, který bude jen na chvíli a tak jsem se rozhodla ho "padělat" aneb jak zabít 30 minut čistého času. :)



Potřebujume:

Řetěz
  • koupíte v OBI,Baumaxu..
  • cena se pohybuje okolo 50Kč, záleží na tloušťce. Já ho mám za 49Kč. :)
  • Stačí 1 metr. :)

Stuhu
  • V každé galanterii, ve švadlence i v Tescu
  • Opět podle tloušťky. Já dala za metr 2Kč. :)
  • Tady je lepší pořídit si více (1,5m) pro případné zástřihy a třepení. :)
  • Doporučuji si vzít řetěz sebou pro případný měření tloušťky. :)

Postup:

Klasicky provlékáme "nahoru dolu" a kontrolujeme, aby stuha nebyla překroucená. :) Doporučuju si to špendlíkem někam přichytit, protože bez toho si an to připravte minimálně hodinku. :D


A tadááá..:) V lepší kvalitě už brzo ve outfitových příspěvcích. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat